07 Kasım 2016

Athena nın Söylediği Yapma Be Kanka Şarkısının Söz Müzik Kime Ait?

Yapma Be Kanka Athena nın Yapma Be Kanka Sözleri Kimin?
Yapma Be Kanka Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yapma Be Kanka Şarkısının Sözleri Athena Bari Sen Yapma Be Kanka Söz Müzik Kimin?

Athena Yapma Be Kanka Sözleri
Yandı her şey bir anda, deli miyim ben
Bu olur iş değil yine bok yedim ben
Battı bu balık yan gider, dönemez
Ne ayıp ne günah kalmadı, hiçbir şeydiler
Duymasınlar beni anla
Yapma be kanka
Ne çok çektim ben bu şerefsiz kalpten
Susmuyor durmuyor
Bu normal midir Allah aşkına
Kim derdi ki bir gün susar
Bu densiz, bu yanık, şerefsiz bu kalp
Duymasınlar
Beni anla yüzüme vurma
Bari sen yapma be kanka
Yandı kül oldu karşımda
Yandı kül oldu karşımda
Yanıyorum kül oluyorum karşında
Yanıyorum kül oluyorum karşında
Karşında karşında

Yapma Be Kanka Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Altüst
Albüm Yılı: 2014
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
Yapma Be Kanka Şarkısını Kim Söylüyor: Athena
Yapma Be Kanka Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Athena (Gökhan ve Hakan Özoğuz)
Yapma Be Kanka Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Athena (Gökhan ve Hakan Özoğuz)
Yapma Be Kanka Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Yapma Be Kanka Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Athena Hakkında Kısa Bilgi
Athena Üyeleri: Hakan Özoğuz, Gökhan Özoğuz, Umut Arabacı, Emre Ataker, Sinan Tınar
Athenanin Kuruluş Tarihi: 1987
Grubun Adı Neden Athena: Yunan mitolojisinde zeka, sanat, ilham, strateji ve barış tanrıçası olması nedeniyle Gruba verilen isimdir.
Athena Tarzı: Ska, Punk, Rock