07 Kasım 2016

Athena nın Söylediği Kafama Göre Şarkısının Söz Müzik Kime Ait?

Kafama Göre Athena nın Kafama Göre Sözleri Kimin?
Kafama Göre Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Kafama Göre Şarkısının Sözleri Athena Takılıyorum Kafama Göre Söz Müzik Kimin?

Athena Kafama Göre Sözleri
Kuralı yok kuralı yok
Hayat senin gibi delisi yok
Yaşıyorum gelişine
Takılıyorum kafama göre kafama göre
Kafama göre
Karışmasınlar, dokunmasınlar
Ben böyle keyfime bakıyorum
Bozuk düzen öylesine
Takılıyorum kafama göre kafama göre
Kafama göre
Arada ayıp ederim
İstemeden kırarsam kalbini
Kusura bakma
Arada ayıp ederim
Ansızın gidersem yanından
Kusura bakma
Ooooo takılıyorum kafama göre
Ooooo yaşıyorum ben kafama göre
Kafama göre kafama göre

Kafama Göre Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Altüst
Albüm Yılı: 2014
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
Kafama Göre Şarkısını Kim Söylüyor: Athena
Kafama Göre Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Athena (Gökhan ve Hakan Özoğuz)
Kafama Göre Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Athena (Gökhan ve Hakan Özoğuz)
Kafama Göre Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Kafama Göre Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Athena Hakkında Kısa Bilgi
Athena Üyeleri: Hakan Özoğuz, Gökhan Özoğuz, Umut Arabacı, Emre Ataker, Sinan Tınar
Athenanin Kuruluş Tarihi: 1987
Grubun Adı Neden Athena: Yunan mitolojisinde zeka, sanat, ilham, strateji ve barış tanrıçası olması nedeniyle Gruba verilen isimdir.
Athena Tarzı: Ska, Punk, Rock