26 Ekim 2016

Sevdam Ağlıyor Şarkısı Sertab Erener Sevdam Ağlıyor Şarkısının Sözleri Kimin?

Sertab Erener Sevdam Ağlıyor Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Sevdam Ağlıyor Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sertab Erener in Söylediği Bir Zalim Ocağında Sevdam Ağlıyor Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Sertab Erener Sevdam Ağlıyor Sözleri
Bir duru sözle gönül alana
Bir kuru dalda çiçekle gelene
Gitti gidiyor yaralı yüreğim
Gitti gidiyor kanadından tut
A benim gözleri görmeyenim
A benim kadrimi bilmeyenim
A benim hasreti dinmeyenim
Beni elinle ellere gönderme
Ah anam garip anam
Ne sarayda ne handa
Bir zalim ocağında
Sevdam ağlıyor
Ne gam ölsem uğrunda
Beni zehir zemberek
Diller dağlıyor

Sevdam Ağlıyor Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Adı Sevda (Various Artists)
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: 2016 Tempa Tüm Elektrikli
Sevdam Ağlıyor Şarkısını Kim Söylüyor: Sertab Erener
Sevdam Ağlıyor Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Sevdam Ağlıyor Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Sevdam Ağlıyor Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Sevdam Ağlıyor Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Sertab Erener Kimdir Sertab Erener Hakkında Kısa Bilgi
Sertab Erener in doğum tarihi: 4 Aralık 1964
Sertab Erener in doğum yeri: İstanbul
Sertab isminin anlamı: İnatçı, asi, direngen.
Sertab ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Sertab Erener in Burcu: Yay