14 Ekim 2016

Prensesin Uykusuyum Redd Şarkısı Prensesin Uykusuyum Sözleri Kimin?

Prensesin Uykusuyum Reddin Söylediği Prensesin Uykusuyum Sözleri Kimin?
Prensesin Uykusuyum
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Hala Eski Duygusuyum Prensesin Uykusuyum Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Prensesin Uykusuyum Sözleri
Ben kimin uydusuyum
Uymadı mı sorgusuyum
Hala eski duygusuyum
Prensesin uykusuyum
Bir avuntu dolgusuyum
Terkeder beni korkusuyum
Hala eski duygusuyum
Prensesin uykusuyum
Uyanmazmı uyanmazmı
Banagelince zaman durmaz mı
Ben kimin uydusuyum
Uymadı mı sorgusuyum
Hala eski duygusuyum
Prensesin uykusuyum
Bir avuntu dolgusuyum
Terkeder beni korkusuyum
Hala eski duygusuyum
Prensesin uykusuyum
Uyanmazmı uyanmazmı
Banagelince zaman durmaz mı
Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem
Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem
Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem
Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem
Bir masalın yokmuşuyum
Ben hiç ben olmuş muyum
Hala aynı duygusuyum
Prensesin uykusuyum

Prensesin Uykusuyum Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kirli Suyunda Parıltılar
Albüm Yılı: 2006
Albüm Adı: Plastik Çiçekler ve Böcek
Albüm Yılı: 2007
Albüm Adı: Gecenin Fişi Yok
Albüm Yılı: 2007
Prensesin Uykusuyum Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Prensesin Uykusuyum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Prensesin Uykusuyum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Prensesin Uykusuyum Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Prensesin Uykusuyum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Gökhan Gürek
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik