21 Ekim 2016

Oyun Redd Şarkısı Oyun Sözleri Kimin?

Oyun Reddin Söylediği Oyun Sözleri Kimin?
Oyun
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Oyun Sağım Solum Önüm Arkam Sobe Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Oyun Sözleri
Bir duvara yummuş sayıyorum saklansın bütün kötülükler
Arayıp bulmazsam belki de artık beni üzemezler
Gözlerimi kapadığımda hayaller kuruyorum
Saklambaç oynuyorum çünkü yumduğum dünya
Yaşadığımdan daha güzel
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe
Cebimdeki renkli şekerler bir kurşun asker ve hayaller
Çabucak büyümezsem belki de beni hiç terk etmezler
Uçabilseydim bir kuş gibi başka bir yere konardım
Umduğum dünya yaşadığımdan daha güzel
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe
Sağım solum önüm arkam sobe

Oyun Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Oyun Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Oyun Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Oyun Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Oyun Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Oyun Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik