22 Ekim 2016

Öyle Güzelki Gökhan Türkmen Şarkısı Öyle Güzelki Sözleri Kimin?

Öyle Güzelki Gökhan Türkmenin Söylediği Öyle Güzelki Sözleri Kimin?
Öyle Güzelki
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gökhan Türkmenin Ben Bulamadım Öyle Güzelki Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Gökhan Türkmen Öyle Güzelki Sözleri
Denizin ortasında kalabilirdim
Mavisini yüzünden çalabilirdim
Durmadan sana karışır dağılırdım
Yaptım Öyle güzel yaptım ki
Şikayetim mi var sanıyorsun
Aşık olmak mı sanıyorsun
Ne olduğunu bulabiliyor musun
Ben bulamadım öyle güzel ki
Işığın üstüne senin karanlığın mı
Avucumun içine senin kokun mu
Hücrelerin böyle bir adama mı
Korkuların sevdama mı yakışır
Denizin ortasında kalabilirdim
Mavisini yüzünden çalabilirdim
Durmadan sana karışır dağılırdım
Yaptım Öyle güzel yaptım ki
Şikayetim mi var sanıyorsun
Aşık olmak mı sanıyorsun
Ne olduğunu bulabiliyor musun
Ben bulamadım öyle güzel ki
Işığın üstüne senin karanlığın mı
Avucumun içine senin kokun mu
Hücrelerin böyle bir adama mı
Korkuların sevdama mı yakışır
Işığın üstüne senin karanlığın mı
Avucumun içine senin kokun mu
Hücrelerin böyle bir adama mı
Korkuların sevdama mı yakışır

Öyle Güzelki Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sessiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Gtr Müzik
Öyle Güzelki Şarkısını Kim Söylüyor: Gökhan Türkmen
Öyle Güzelki Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gökhan Türkmen
Öyle Güzelki Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gökhan Türkmen
Öyle Güzelki Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Atıl Aksoy
Öyle Güzelki Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Murat Joker

Sanatçı Gökhan Türkmen Kimdir Gökhan Türkmen Hakkında Kısa Bilgi
Gökhan Türkmen Nereden Mezun: Kocaeli Üniversitesi Endüstriyel Yönetim Bölümünden mezun oldu.
Tarzı: Pop
Gökhan Türkmenin doğum tarihi: 1 Eylül 1983
Gökhan Türkmenin doğum yeri: İstanbul
Gökhan isminin anlamı: Eski Türklerde gök tanrısı, göklerin hakanı, gök gibi büyük han.
Gökhan ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Gökhan Türkmenin Burcu: Başak