13 Ekim 2016

Ne Olmaya Geldim Redd Şarkısı Ne Olmaya Geldim Sözleri Kimin?

Ne Olmaya Geldim Reddin Söylediği Ne Olmaya Geldim Sözleri Kimin?
Ne Olmaya Geldim
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Ne Olmaya Geldim Nasıl Oldum Bende Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Ne Olmaya Geldim Sözleri
Odasında dağılmış yatağında
Hıçkırığa boğulmuş ağlıyor
Bir cansimidinden çok uzakta
Gözyaşlarında umutsuzca yok oluyor
Dedim seni senden koparıp solduran kader
Beni yaşamaktan soğutan şeymiş meğer
Ne olmaya geldim nasıl oldum ben de
Kaçmak istesem beni beklermisin
Bazen can yorar umursama
Hayat tesadüf yada biraz karma
Müsfeddesi yokturki zamanın
Bazen kazanır bazen de yanarsın
Seni senden çıkarıp delirten şeyler
Beni benden küstürenlermiş meğer
Ne olmaya geldim nasıl oldum ben de
Kaçmak istesem beni beklermsin
Ne olmaya geldim nasıl oldum ben de
Kaçmak istesem beni beklermsin
Ne olmaya geldim nasıl oldum ben de
Kaçmak istesem beni beklermsin

Ne Olmaya Geldim Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kirli Suyunda Parıltılar
Albüm Yılı: 2006
Albüm Adı: Plastik Çiçekler ve Böcek
Albüm Yılı: 2007
Ne Olmaya Geldim Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Ne Olmaya Geldim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Ne Olmaya Geldim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Berke Hatipoğlu
Ne Olmaya Geldim Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Ne Olmaya Geldim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik