14 Ekim 2016

Mutlu Olmak İçin Redd Şarkısı Mutlu Olmak İçin Sözleri Kimin?

Mutlu Olmak İçin Reddin Söylediği Mutlu Olmak İçin Sözleri Kimin?
Mutlu Olmak İçin
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Mutlu Olmak İçin Sevmek İçin Görme İşitme Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Mutlu Olmak İçin Sözleri
Kapıyı aralayıp onu gördüm
Bir başkasıyla yatağımda
Son sözleri hala kulağımda
Bu ilk kez değildi dedi bana
Dokunup hissettiğim kadını
Bana aitmiş sanarken
Artık bildiğim tek bişey vardı
Acıydı dünyanın diğer adı
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme çok düşünme
Ceketi alıp sokakta kayboldum
Artık yalnız bir adamdım
Yoldan bir taksi çevirdim
Köprüye vardığımda trafik tıkandı
Her yerde kameralar vardı
Biri atlıyordu belli ki
Onu izlerken farkettim ki
Hayatta kalmak kafiydi
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme hissetme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme hissetme çok düşünme
Ooooo düşünme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme hissetme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme hissetme

Mutlu Olmak İçin Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 50/50
Albüm Yılı: 2005
Müzik Şirketi: Stardium Müzik
* Albüm Adı: Plastik Çiçekler ve Böcek
Albüm Yılı: 2007
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
* Albüm Adı: Gecenin Fişi Yok
Albüm Yılı: 2007
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
Mutlu Olmak İçin Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Mutlu Olmak İçin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Mutlu Olmak İçin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Berke Hatipoğlu
Mutlu Olmak İçin Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Mutlu Olmak İçin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik