30 Ekim 2016

Murat Dalkılıç ın Söylediği Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Murat Dalkılıç Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Soktuğu Duruma Bak Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Soktuğu Duruma Bak Şarkısı Murat Dalkılıç ın Çaldı Beni Benden Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Sözleri Kimin?

Murat Dalkılıç Soktuğu Duruma Bak Sözleri
Günahlarıyla sevabıyla
Herşeyim oldun bir zamanlar
Hangi çağda kaldı böyle
Dağlarda yazılan aşklar
Ele avuca sığmaz
Sonuna bakmaz
Kalbim sensiz atmazdı
Oysa onca yalanlar
Geride kalanlar
Söyle hiç acıtmaz mı
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak
Günahlarıyla sevabıyla
Herşeyim oldun bir zamanlar
Hangi çağda kaldı böyle
Dağlarda yazılan aşklar
Ele avuca sığmaz
Sonuna bakmaz
Kalbim sensiz atmazdı
Oysa onca yalanlar
Geride kalanlar
Söyle hiç acıtmaz mı
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak
Son kez
Aldı beni benden
Sardı kollarına bak
Yarına yine sormaz
Çaldı beni benden
Soktuğu duruma bak

Soktuğu Duruma Bak Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Epik
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Poll Production
Soktuğu Duruma Bak Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Dalkılıç
Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Nesem Yenipazar ve Caner Yemez
Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Nesem Yenipazar
Soktuğu Duruma Bak Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Öğünç Başara
Soktuğu Duruma Bak Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Serkan Balak

Sanatçı Murat Dalkılıç Kimdir Murat Dalkılıç Hakkında Kısa Bilgi
Murat Dalkılıçın müzik tarzı: Pop
Murat Dalkılıçın Tam adı: Sırrı Murat Dalkılıç
Murat Dalkılıçın doğum tarihi: 7 Ağustos 1983
Murat Dalkılıçın doğum yeri: İzmir
Murat Dalkılıç isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Dalkılıçın Burcu: Aslan