10 Ekim 2016

İstanbul Mustafa Sandalın Söylediği İstanbul Şarkısının Sözleri Kimin?

ortaköydü seni ilk gördüğüm yer sözleri kime ait istanbul sözlerini kim yazdı
İstanbul
Sözü Sözleri Kime Ait?
Mustafa Sandalın Şarkısı İstanbul Gibi Ruhum Söz Müzik Kimin?

Mustafa Sandal İstanbul Sözleri
Ortaköy’dü seni ilk gördüğüm yer
Yağmur gözleri ıslak yaşlı
Kaderinde ben varım sanmışım
Yanılmışım çok yaralanmışım
Yolda gördüğün o yaşlı çift gibi
Ellerin elimde yaşlanacaktık
Kadere bu aşkı ben yazdıramadım
Teselliymişim ben aşk olamadım
İstanbul gibi ruhum
Hem karışık hem duru
Bakışların rüzgarlı
Gülüşünde güneş var
Kalbimden atamadım
O yağmur kokunu
Gittiğin günden beri
Kalbim ağır yaralı
İstanbul gibi ruhum
Hem karışık hem duru
Bakışların rüzgarlı
Gülüşünde güneş var
Kalbimden atamadım
O yağmur kokunu
Gittiğin günden beri
Kalbim ağır yaralı
İstanbul
Ortaköy’dü seni ilk gördüğüm yer
Yağmur gözleri ıslak yaşlı
Kaderinde ben varım sanmışım
Yanılmışım çok yaralanmışım
Yolda gördüğün o yaşlı çift gibi
Ellerin elimde yaşlanacaktık
Kadere bu aşkı ben yazdıramadım
Teselliymişim ben aşk olamadım
İstanbul gibi ruhum
Hem karışık hem duru
Bakışların rüzgarlı
Gülüşünde güneş var
Kalbimden atamadım
O yağmur kokunu
Gittiğin günden beri
Kalbim ağır yaralı
İstanbul gibi ruhum
Hem karışık hem duru
Bakışların rüzgarlı
Gülüşünde güneş var
Kalbimden atamadım
O yağmur kokunu
Gittiğin günden beri
Kalbim ağır yaralı
İstanbul

İstanbul Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Dön Dünya
Tekli Albüm Yılı: 2016
İstanbul Şarkısını Kim Söylüyor: Mustafa Sandal
İstanbul Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Mustafa Sandal
İstanbul Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ferit Özkan Başeğmez
İstanbul Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
İstanbul Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Mustafa Sandal Kimdir Mustafa Sandal Hakkında Kısa Bilgi
Mustafa Sandalın doğum tarihi: 11 Ocak 1970
Mustafa Sandalın doğum yeri: İstanbul
Mustafa isminin anlamı: Seçkin, seçilmiş, temizlenmiş, güzide, Peygamberimiz Hz. Muhammed'in (S:A:V) isimlerinden.
Mustafa ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Mustafa Sandalın Burcu: Oğlak