07 Ekim 2016

Hayat Kaçık Bir Uykudur Reddin Söylediği Hayat Kaçık Bir Uykudur Sözleri Kimin?

hayat kaçık bir uyku sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Hayat Kaçık Bir Uykudur
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Hayat Kaçık Bir Uykudur Sözleri
Mazgallara akıtıyor şehir pisliğini
Titrek ışıkların rengindeyken gece
Bir yaratığa çevirmiş dolunay gölgemi
Aslında ıslak bir köpektim ben sadece
Kimse sevmez uykum kaçar
Üstümü örten annem değil
Üzgünüm başkan ben olamam elçi
Kimse sevmez uykum kaçar
Üstümü örten annem değil
Üzgünüm başkan ben olamam elçi
Teslim olmuşlar korkudan karanlığa
Uyurgezer derler bana inanmam rüyalara
Bir varmış bir yokmuş düştü bütün başlar
Benden hiç bahsetmez ki o masallar
Kimse sevmez uykum kaçar
Üstümü örten annem değil
Üzgünüm başkan ben olamam elçi
Kimse sevmez uykum kaçar
Üstümü örten annem değil
Üzgünüm başkan ben olamam elçi

Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Hayat Kaçık Bir Uykudur
Albüm Yılı: 2012
Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru, Güneş Duru
Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Güneş Duru
Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Hayat Kaçık Bir Uykudur Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik