14 Ekim 2016

Falan Filan Redd Şarkısı Falan Filan Sözleri Kimin?

Falan Filan Reddin Söylediği Falan Filan Sözleri Kimin?
Falan Filan
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Ben Böyle Güzelim Falan Filan Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Falan Filan Sözleri
Yormadan yorulamdan
Kimseye dokunmadan
Duymadan konuşmadan
Kendi dünyamda yaşarım ben
Dilim acıtır konuşursam
Şehrim uymaz boşluğuna
Elim gitmez sevmezsem
Kelepçe takmam
Boşu buşuna
Manzaraya daldım ses çıkarma
Gerçek can sıkar beni uyandırma
Ben böyle güzelim falan filan
Ben burda güzelim falan filan
Kırmadan kırılmadan
Kimseye aldırmadan
Duymadan konuşmadan
Kendi dünyamda yaşarım ben
Dilim acıtır konuşursam
Fikrim uymaz yanlışına
Üzer seni söylersem
Hiç takılma
Boşu boşuna
Manzaraya daldım ses çıkarma
Gercek can sıkar beni uyandırma
Ben böyle güzelim falan filan
Ben burda güzelim falan falan
Ben böyle güzelim falan filan
Ben burda güzelim falan filan
Uyandırma -uyan, uyan,uyan-

Falan Filan Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kirli Suyunda Parıltılar
Albüm Yılı: 2006
Albüm Adı: Plastik Çiçekler ve Böcek
Albüm Yılı: 2007
Albüm Adı: Gecenin Fişi Yok
Albüm Yılı: 2007
Falan Filan Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Falan Filan Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Falan Filan Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Falan Filan Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Falan Filan Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik