24 Ekim 2016

Erdem Kınay ve Ertunç Düeti Mahşer Şarkısının Sözleri Kimin?

erdem kınayla ertunçun mahşer sözleri kime ait mahşer sözlerini kim yazdı
Mahşer
Sözü Sözleri Kime Ait?
Erdem Kınay ve Ertunç Düet Şarkısı Kadere Yazsa Mahşer Söz Müzik Kimin?

Erdem Kınay ve Ertunç Mahşer Sözleri
Yüzüme bakma sakın
Yanıma gelme yakın
Alevin söndü senin
Külü de varsa yakın
Acımı bilmezdim
Canıma ermezdim
Sana aşk deryaysa
Bir damla vermezdim
Yüreğe doyduysan
Kadere sorduysan
Bu yolum çıkmazdı
Ölsem de dönmezdim
Olmaz yaşanan yaşandı yandık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yaşanan yaşandı artık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yaşanan yaşandı artık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yüzüme bakma sakın
Yanıma gelme yakın
Alevin söndü senin
Külü de varsa yakın
Acımı bilmezdim
Canıma ermezdim
Sana aşk deryaysa
Bir damla vermezdim
Yüreğe doyduysan
Kadere sorduysan
Bu yolum çıkmazdı
Ölsem de dönmezdim
Olmaz yaşanan yaşandı yandık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yaşanan yaşandı artık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yaşanan yaşandı yandık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Yaşanan yaşandı artık
Giden hep kalpten düşer
Adını anmam ki artık
Kadere yazsa mahşer
Kadere yazsa mahşer

Seni Mahşer Şarkısı Hakkında Bilgi
* Müzik Şirketi: Kny Müzik
Albüm Adı: Mahşer
Albüm Yılı: 2016
Seni Mahşer Şarkısını Kim Söylüyor: Erdem Kınay ve Ertunç
Seni Mahşer Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Deniz Erten
Seni Mahşer Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Erdem Kınay
Seni Mahşer Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Erdem Kınay
Seni Mahşer Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Jülide Güngör

Sanatçı Erdem Kınay Kimdir Erdem Kınay Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Elektro - House
Erdem Kınayın doğum tarihi: 6 Ocak 1978
Erdem Kınayın doğum yeri: İstanbul
Erdem isminin anlamı: İyilik acıma alçak gönüllü yiğit ve doğru nitelikleri olan faziletli kişi.Maharet hüner, usta gemici, insanın ruhsal yetkinliği.
Erdem ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Erdem Kınayın Burcu: Oğlak

Sanatçı Ertunç Kimdir Ertunç Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Ertunçun doğum tarihi: 19 Nisan 1992
Ertunçun doğum yeri: Ankara
Ertunç isminin anlamı: Tunç gibi sağlam erkek
Ertunç ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ertunçun Burcu: Koç