03 Eylül 2016

Yusuf Güneyin Söylediği Aşkım Olurmusun Şarkısının Sözleri Kimin?

yusuf güney aşkım olurmusun şarkısının sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Aşkım Olurmusun
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yusuf Güneyin Şarkısı Zambak Çiçeğim Aşkım Olurmusun Söz Müzik Kimin?

Yusuf Güney Aşkım Olurmusun Sözleri
Ben bir çöp kaplanıyım
Havalara uçarım
Kaçma yüreğimden
Akma gözlerimden
Ben beşikkertiğinim
Merhaba!
Gırgır geçmiyorum
Vallahi seninim geldim
Amma fena bişeysin
Ben bir aşk tüccarıyım
Bir çılgın peşindeyim
Olmaz olmaz olsun
Senin gibi taş kalpli
Vurdumduymaz telelelli
Bunca zaman kimseleri beğenmemiş
Benim gibi zor bulursun
Al kalbine koy bulunsun
Zambak çiçeğim aşkım olurmusun
Zambak çiçeğim zambak çiçeğim
Hop bidi hopbidi Zambak çiçeğim

Aşkım Olurmusun Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kaptan
Albüm Yılı: 2016
Aşkım Olurmusun Şarkısını Kim Söylüyor: Yusuf Güney
Aşkım Olurmusun Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yusuf Güney
Aşkım Olurmusun Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yusuf Güney
Aşkım Olurmusun Şarkısını Aranjesi Kimin:
Aşkım Olurmusun Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Yusuf Güney Kimdir Yusuf Güney Hakkında Kısa Bilgi
Yusuf Güneyin Tarzı: Pop
Yusuf Güneyin doğum tarihi: 5 Haziran 1984
Yusuf Güneyin doğum yeri: Trabzon
Serdar isminin anlamı: İnleyen ah eden, inilti, eklenecek ilave edilecek, Hz. Yakup peygamberin oğlu olan peygamber.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Yusuf Güneyin Burcu: İkizler