29 Eylül 2016

Kiralık Aşk Aydilgenin Söylediği Kiralık Aşk Şarkısının Sözleri Kimin?

kiralık aşk senmisim ilacım sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Kiralık Aşk - Senmisin İlacım
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Senmisin İlacım Ben Kalbinde Bir Kiracı Söz Müzik Kimin?

Aydilge Kiralık Aşk - Senmisin İlacım Sözleri
Yağmur dinmiyorsa
Yollar bitmiyorsa
Sen üzülme, bir gülümse
Gel benimle
Her şey bitti derken, şansın döndü birden
Aşk öyle bir mucize
Benimle gel, gülümse gel
Hayat bazen zor olsa da yine güzel
Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Aşk baş tacı
Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Gel hemen
Yağmur dinmiyorsa
Yollar bitmiyorsa
Sen üzülme, bir gülümse
Gel benimle
Her şey bitti derken, şansın döndü birden
Aşk öyle bir mucize
Benimle gel, gülümse gel
Hayat bazen zor olsa da yine güzel
Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Aşk baş tacı
Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Gel hemen

Kiralık Aşk Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Kiralık Aşk
Tekli Albüm Yılı: 2015
Kiralık Aşk Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Kiralık Aşk Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Kiralık Aşk Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Kiralık Aşk Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Alen Konakoğlu
Kiralık Aşk Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Devrim Yalçın
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç