30 Eylül 2016

Kalpsiz Romantik Reddin Söylediği Kalpsiz Romantik Sözleri Kimin?

Kalpsiz romantik gibi her gece başka birini sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Kalpsiz Romantik
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Kalpsiz Gibi Her Gece Başka Birini Romantik Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Kalpsiz Romantik Sözleri
Her gece gemileri yakmamızdan bıktı denizler.
Bitse de gitsek diye bekledi bizi sevenler.
Çok yoruldum, artık bitti, bedenen otomatikti.
Aşık oldum ama bitti, bu seferki çok dramatikti.
Kurtardım ben kendimi, görünce dibini.
Kalpsız romantik gibi, her gece başka birini.
Bulmalı bulmalı bir yol bulmalı, seni unutmak için bir şey yapmalı
Belki de bir aşk, onlarca beden çıkmam lazım bu triplerden.
Dün gece yine seni çok feci istedim.
Geçsin diye saçma sapan kafalara demirledim.
Çok yoruldum, artık bitti, bu hikaye çok travmatikti
Aşık oldum ama bitti, ruh halim çok nevrotikti.

Kalpsiz Romantik Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Mükemmel Boşluk
Albüm Yılı: 2016
Kalpsiz Romantik Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Kalpsiz Romantik Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Kalpsiz Romantik Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Kalpsiz Romantik Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Kalpsiz Romantik Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik