23 Eylül 2016

İrem Dericinin Söylediği Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısının Sözleri Kimin?

irem derici sevgi olsun taştan olsun sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Sevgi Olsun Taştan Olsun
Sözü Sözleri Kime Ait?
İrem Dericinin Şarkısı Sevgi Olsun Taştan Olsun Ama Benimle Olsun Söz Müzik Kimin?

İrem Derici Sevgi Olsun Taştan Olsun Sözleri
Geceleri paylaşır düşlerle bir çözümü yok ki bunun
Yanlışa düşer çıkmazlara dönüşü yok ki bunun
Sevgi olsun taştan olsun ama benimle olsun
Çile çeker aşkın mapusunda kaçışı yok ki bunun
Koşmayı seviyor aşkın yollarına
Kendini yormayıp bıktırmadan
Her acıyı çekip alışa alışa aşkı öğreniyor
Sevmeyi seviyor diyorum ya sana
Kalpleri kırmayıp aldatmadan
Farklı dünyalar tanıya tanıya doğrusunu arıyor
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm bir sonuç almasa da
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm bir sonuç almasa da
Geceleri paylaşır düşlerle bir çözümü yok ki bunun
Yanlışa düşer çıkmazlara bi dönüşü yok ki bunun
Sevgi olsun da taştan olsun ama benimle olsun
Çile çeker aşkın mapusunda bi kaçışı yok ki bunun
Koşmayı seviyor aşkın yollarına
Kendini yormayıp bıktırmadan
Her acıyı çekip alışa alışa aşkı öğreniyor
Sevmeyi seviyor diyorum ya sana
Kalpleri kırmayıp aldatmadan
Farklı dünyalar tanıya tanıya doğrusunu arıyor
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm
Bir sonuç almasa da
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm
Bir sonuç almasa da
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm
Bir sonuç almasa da
Yar bana bakmasa da
Yar benim olmasa da
Heyecan duymayı seviyor bu gönlüm
Bir sonuç almasa da

Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: İki
Albüm Yılı: 2013
Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısını Kim Söylüyor: İrem Derici
Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hüseyin Boncuk
Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Hüseyin Boncuk
Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Mustafa Ceceli
Sevgi Olsun Taştan Olsun Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Gnl

Sanatçı İrem Derici Kimdir İrem Derici Hakkında Kısa Bilgi
İrem Dericinin Müzik Tarzı: Pop
İrem Derici'nin doğum tarihi:21 Mart 1987
İrem Derici'nin doğum yeri:İstanbul
İrem isminin anlamı:Cennete benzeyen bahçe, nişan tahtası, eşi benzeri olmayan özel heybetli olan.
İrem ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
İrem Derici'nin Burcu: Koç