20 Eylül 2016

Gecenin Söylediği Kalbe Kördüğüm Sözleri Kimin?

kalbe kördüğüm bahar gördüm gözlerinde sözleri kime ait kalbe kördüğüm sözlerini kim yazdı
Kalbe Kördüğüm
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gecenin Düşündüm Senden Başka Yokki Şu Dünyada Kalbe Kördüğüm Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Gece Kalbe Kördüğüm Sözleri
En güzel hikayemin
İçinde çırpınırken
Merhamet çiçekleri
Ellerimde yanarken
Paylaştık sessizliği hasreti ihaneti
Şimdi sana ne söylesem
Bildiğini okur  gibi
Senin içini dışını her halini gördüm
Düşündüm yokki senden başka şu dünyada
Kalbe kördüğüm
Bahar gördüm gözlerinde
Kış ortasında İstiklâl'de
Senin haberin bile yoktu
Ben seni her şeyden çok
Bahar gördüm gözlerinde
Kış ortasında İstiklâl'de
Senin haberin bile yoktu
Ben seni her şeyden çok
Senin içini dışını her halini gördüm
Düşündüm yokki senden başka şu dünyada
Kalbe kördüğüm
Bahar gördüm gözlerinde
Kış ortasında İstiklâl'de
Senin haberin bile yoktu
Ben seni her şeyden çok
Bahar gördüm gözlerinde
Kış ortasında İstiklâl'de
Senin haberin bile yoktu
Ben seni her şeyden çok

Kalbe Kördüğüm Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kalbe Kördüğüm
Albüm Yılı: 2016
Kalbe Kördüğüm Şarkısını Kim Söylüyor: Gece Grubu
Kalbe Kördüğüm Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Can Baydar
Kalbe Kördüğüm Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Can Baydar
Kalbe Kördüğüm Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Gece grubu ve Harun Tekin
Kalbe Kördüğüm Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Irmak Unutmazbaş ve Derhan Okay
Müzik Şirketi: Sony Musıc

Sanatçı Grup Gece Kimdir Gece Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Gece Grubu Üyeleri: Gökçe Balaban, Erdem Başer, Can Baydar, Eren Çilalioğlu
Gece Grubunun Kuruluş tarihi: Ankara 2000
Grubun Adı Neden Gece: Grup üyelerinin baş harfleri gruba verilen isim olmuştur.
Gece Grubunun Tarzı: Alternatif Rock