26 Eylül 2016

Deniz Sekinin Söylediği Hayat 2 Bilet Şarkısının Sözleri Kimin?

deniz seki hayat iki bilet sözleri kime ait hayat 2 bilet sözlerini kim yazdı
Hayat 2 Bilet
Sözü Sözleri Kime Ait?
Deniz Sekinin Şarkısı Hayat 2 Bilet Sadece Biri Geliş Biride Dönüş Söz Müzik Kimin?

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Sözleri
Zamanında olmuş olanlar, olabilir
Kalp kırılıp yen içinde, kalabilir
İnsan bu dünyaya zaten, misafirdir
Gelişimiz belli
Gidişimiz belli değil
İnsanın ömrü bir kere
Dünyaya gelince
Kalp kırılınca içinde
Yen kalınca
Hayat 2 Bilet sadece
Biri geliş biri de dönüş
Sen istersen dövüş
İstersen seviş
Korkmuyorum korkmuyorum
Korkmuyorum korkmuyorum
Hayat senden artık hiç korkmuyorum
Bıkmadım bıkamıyorum
Aşk çok yüzsüz kaçamıyorum
Hayat senden artık hiç korkmuyorum

Hayat 2 Bilet Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: İz
Albüm Yılı: 2014
Hayat 2 Bilet Şarkısını Kim Söylüyor: Deniz Seki
Hayat 2 Bilet Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Deniz Seki
Hayat 2 Bilet Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Deniz Seki ve İskender Paydaş
Hayat 2 Bilet Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Hayat 2 Bilet Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Serdar Seki
Müzik Şirketi: Seyhan Müzik

Sanatçı Deniz Seki Kimdir Deniz Seki Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Deniz Sekinin doğum tarihi: 1 Temmuz 1970
Deniz Sekinin doğum yeri: İstanbul
Deniz isminin anlamı: Tuzlu büyük su kütlesi, çok, bol.
Deniz ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Deniz Sekinin Burcu: Yengeç