28 Eylül 2016

Canımla Aydilgenin Söylediği Canımla Şarkısının Sözleri Kimin?

Ben düşlerimden hep düşlerim ben sözleri kime ait canımla sözlerini kim yazdı
Canımla
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Yanında Canımla Söz Müzik Kimin?

Aydilge Canımla Sözleri
Acım dinmezdi saatler geçmezdi
Yanımda canın var tükenir dertler bir anda
Yanımda canın var yanımda canım
Tükenir sanma sakın sevgin paslanır
Çok gülücez daha
Yanında canınla, yanında canın
Yaşayan bir denizde, bataklık değil mi
Yüzüme gülümse, tükenir dertler seninle
Gülümse benimle, gülümse bugün
Tükenir sanma sakın sevgin paslanır
Çok gülücez daha
Yanında canınla yanında canın
Ben düşlerimden hep düşlerim ben
Senin sesini hiç duymasam ben
Ben düşlerimden hep düşlerim ben
Senin sesini hiç duymasam ben
Tükenir sanma sakın sevgin paslanır
Çok gülücez daha
Yanında canınla yanında canın
Tükenir sanma sakın sevgin paslanır
Çok gülücez daha
Yanında canınla yanında canın

Canımla Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Sobe
Albüm Yılı: 2009
Canımla Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Canımla Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Canımla Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Canımla Şarkısını Aranjesi Kimin:
Canımla Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç