27 Ağustos 2016

Yasemin Morinin Söylediği Oyna Şarkısının Sözleri Kimin?

oyna martı jonathan oyna kim söylüyor sözleri kime ait kim yazdı
Oyna
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yasemin Morinin Şarkısı Oyna Martı Jonathan Oyna Söz Müzik Kimin?

Yasemin Mori Oyna Sözleri
Dün gece bana verdiğin sözler var ya hepsi aklımda yazılı
Ah günahı boynuna duygularım hızla yayılıyor
Sana eriyip bittiğim günler var ya hepsini ardıma aldım
Kırmızı boyalı savaşçılar gibi kanlarımız kaynaşıyor
Karmaşanın kucağında
Oturmuştuk yan yana
Küçük dağları sen yarattın
Kurallarıysa ben yıktım
Alışılmışın kenarından yuvarlanmıştık aşağılara
Güneşi almıştık koynumuza
Bulutlar ayağımızın ucunda
Varsa bana ya
Yansa yana yana
Doyamam oyununa
Varsa bana ya var ya
Oyna Martı Jonathan oyna

Oyna Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Finnari Kakaraska
Albüm Yılı: 2015
Oyna Şarkısını Kim Söylüyor: Yasemin Mori
Oyna Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yasemin Mori
Oyna Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yasemin Mori ve Emre Irmak
Oyna Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Çankaya
Oyna Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bora Tarhan
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Yasemin Mori Kimdir Yasemin Mori Hakkında Kısa Bilgi
Yasemin Morinin Tam Adı: Yasemin Aygün Savgı
Yasemin Morinin Müzik Tarzı: Bağımsız Rock, Alternatif Rock
Yasemin Morinin doğum tarihi: 4 Mart 1982
Yasemin Morinin doğum yeri: Balıkesir
Yasemin isminin anlamı: Beyaz kırmızı sarı renklerde olan kokulu çiçek açan bir ağaçcık.
Yasemin İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yasemin Morinin Burcu: Balık