27 Ağustos 2016

Yasemin Morinin Söylediği Ellerimin Karası Şarkısının Sözleri Kimin?

yasemin mori çıkmıyor ellerimin karası sözleri kime ait kim yazdı
Ellerimin Karası
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yasemin Morinin Şarkısı Çıkmıyor Ellerimin Karası Söz Müzik Kimin?

Yasemin Mori Ellerimin Karası Sözleri
Çıktım yola gece yarısı
Apaydınlık gece yarası
Belirdi yollar önümde belli belirsiz
Dağıldı turnalar uçsuz gecenin peşine
Yağmurlar ardımda ilerliyorum
Maskemin altında güller açıyorum
Karanlık sular derin
Çarmıha gerilmiş ellerim
Bu gölgeler güneşin mürekkebi
Devcileyin merdiveni dayamışım yıldızlara
Baktığımda çıkmıyor ellerimin karası
Sımsıkı yapıştım aya
Yüksekteyim hayli ama
Çıkmıyor da çıkmıyor ellerimin karası
Apaydınlık bir aydı
Gerdanıma dolandı beni aldı
Gökyüzündeki göl hayli geniş ve ruhuma eş
Akıl almayacak denli ıssız beni öldürecek
Acıları dindirecek
Gökyüzündeki göl hayli derin ve ıssız

Ellerimin Karası Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Finnari Kakaraska
Albüm Yılı: 2015
Ellerimin Karası Şarkısını Kim Söylüyor: Yasemin Mori
Ellerimin Karası Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yasemin Mori
Ellerimin Karası Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yasemin Mori ve Can Çankaya
Ellerimin Karası Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Ellerimin Karası Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Yasemin Mori Kimdir Yasemin Mori Hakkında Kısa Bilgi
Yasemin Morinin Tam Adı: Yasemin Aygün Savgı
Yasemin Morinin Müzik Tarzı: Bağımsız Rock, Alternatif Rock
Yasemin Morinin doğum tarihi: 4 Mart 1982
Yasemin Morinin doğum yeri: Balıkesir
Yasemin isminin anlamı: Beyaz kırmızı sarı renklerde olan kokulu çiçek açan bir ağaçcık.
Yasemin İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yasemin Morinin Burcu: Balık