31 Ağustos 2016

Serdar Ortaçın Söylediği Tatlı Belam Şarkısının Sözleri Kimin?

başıma dert olan tatlı belam sen sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Tatlı Belam
Sözü Sözleri Kime Ait?
Serdar Ortaçın Şarkısı Başıma Dert Olan Tatlı Belam Sen Söz Müzik Kimin?

Serdar Ortaç Tatlı Belam Sözleri
Kurşun geçmez yüreğimden, istesen de, vuramazsın.
Kırılmışım can evimden, artık çare olamazsın.
Ne savaşlar, yasak aşklar, kazanmışım beterinden.
Nasıl yandım bir zamanlar, ölüyorum kederimden.
Her baktığımda, acı verdin durdun canıma.
Nedense aşkta bile, dokundun hep kanıma.
Demek ki sen ne güzel, yalan aşklar yaşadın.
Meğerse bende günah, her yerde aşk aradım.
Neden beni unutmuyorsun?
Gündüz, gece uyutmuyorsun.
Sen, gönlümü çalan.
Başıma dert olan, tatlı belam sen.
Gururumu silen, beni benden eden.
Tek ölümsüz aşkım, kara sevdalım sen.
Tek umudum oldun sen.

Tatlı Belam Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Gıybet
Albüm Yılı: 2016
Tatlı Belam Şarkısını Kim Söylüyor: Serdar Ortaç
Tatlı Belam Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:Serdar Ortaç
Tatlı Belam Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Serdar Ortaç
Tatlı Belam Şarkısını Aranjesi Kimin: Suat Aydoğan ve Tarık İster
Tatlı Belam Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Serdar Ortaç Kimdir Serdar Ortaç Hakkında Kısa Bilgi
Serdar Ortaç'ın Tarzı: Pop - Elektronik
Serdar Ortaç'ın doğum tarihi: 16 Şubat 1970
Serdar Ortaç'ın doğum yeri: İstanbul
Serdar isminin anlamı: Kumandan, komutan, başkumandan, başbuğ, Osmanlı'da serdarı ekrem ünvanı.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Serdar Ortaç'ın Burcu: Kova