18 Ağustos 2016

Mümin Sarıkayanın Söylediği Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Sözleri Kimin?

ben yoruldum hayat gelme üstüme sözleri kime ait kim yazdı
Ben Yoruldum Hayat
Sözü Sözleri Kime Ait?
Mümin Sarıkayanın Şarkısı Ben Yoruldum Hayat Gelme Üstüme Söz Müzik Kimin?

Mümin Sarıkaya Ben Yoruldum Hayat Sözleri
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim

Ben Yoruldum Hayat Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Ben Yoruldum Hayat
Albüm Yılı: 2015
Ben Yoruldum Hayat Şarkısını Kim Söylüyor: Mümin Sarıkaya
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Mümin Sarıkaya
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Mümin Sarıkaya
Ben Yoruldum Hayat Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Selim Durak
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Mümin Sarıkaya Kimdir Mümin Sarıkaya Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Fantazi müzik
Mümin Sarıkayanın doğum tarihi: 1978
Mümin Sarıkayanın doğum yeri: Yozgat
Mümin isminin anlamı: İslâm dinine inanmış müslüman, tanımış iman etmiş.Ayrıca "Gönüllerde iman ışığı uyandıran; kendine sığınanları koruyup rahatlatan" Türkçe manasında olan Allah'ın 99 isminden biridir.
Mümin ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Mümin Sarıkayanın Burcu: