13 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Diz Dize Şarkısının Sözleri Kimin?

diz dize sözleri kime ait
Diz Dize Sözü Sözleri Kime Ait?
Koray Avcının Şarkısı Yaşlansayduk Sevduğum Senun İle Diz Dize Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Diz Dize Sözleri
Evumuzun önünden dere akar denize
Yaşlansayduk sevduğum senun ile diz dize
Karayemiş dalinun açti beyaz çiçeği
Bu sevdadan fayda yok geçirmişuz zamani
Yüce dağ değil idum duman sardi başumi
Sevduğum beni ağlar ah benda sevduğumi
Kayik gelur uzaktan dalgalara karişmiş
Daha kavuşamadan mevlam ayriluk yazmiş
Çalma kemençem dertli zaten yüreğum yara
Boyle ayriluk olmaz hep mi bu bahtum kara
Civra’nun yalisina vardur küçük bir liman
Gelmeyelum göz göze ağlarum dayanamam
Yüce dağ değil idum duman sardi başumi
Sevduğum beni ağlar ah benda sevduğumi
Kayik gelur uzaktan dalgalara karişmiş
Daha kavuşamadan mevlam ayriluk yazmiş

Diz Dize Şarkısı Hakkında Bilgi
Diz Dize Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı
Diz Dize Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Halil Karabacak
Diz Dize Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Halil Karabacak
Diz Dize Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Güngör
Diz Dize Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak