16 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Ağlama Yar Şarkısının Sözleri Kimin?

koray avcı ağlama yar sözleri kime ait kim yazdı
Ağlama Yar Sözü Sözleri Kime Ait?
Koray Avcının Şarkısı Ağlama Yar Bir Gün Gelir Bu Hasret Biter Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Ağlama Yar Sözleri
Sen Leyla'ydın ben de Mecnun
Çöller içinde
Sen alevdin ben de rüzgar
Küller içinde
Gel de bir gör şu halimi
Kullar içinde ah
Yeşermez bahçem
Kapanmaz yaram zaman içinde
Ağlama yar
Bir gün gelir bu hasret biter
Döneceğim ağlama
Bekle beni ağlama
Her selamın her kelamın
Yaradır bende
Son bir kere görse idim
Son nefesimde
Sen de git yar sen de bırak
Sen de unut beni
Kanasın yaram
Sararsın bahçem zaman içinde

Ağlama Yar Şarkısı Hakkında Bilgi
Ağlama Yar Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı
Ağlama Yar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Nurettin Reçber
Ağlama Yar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Nurettin Reçber
Ağlama Yar Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Göksun Çavdar
Ağlama Yar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak