20 Ağustos 2016

Ferman Toprakın Söylediği Sevdiğimi Aldım -Vere Vere- Şarkısının Sözleri Kimin?

Allah cezanı vere Allah iyiliğini vere sözleri kime ait kim yazdı
Sevdiğimi Aldım Vere Vere
Sözü Sözleri Kime Ait?
Ferman Toprak'ın Şarkısı Sevdiğimi Aldım -Allah İstediğini Vere Vere- Söz Müzik Kimin?

Ferman Toprak Sevdiğimi Aldım Vere Vere Sözleri
Kim benim dedikodumu yaparsa
Allah cezasını vere
Kim benim iyiliğimi düşünürse
Allah on katını vere
Kim bu gönlüm senin olsun derse
Allah iyiliğini vere
Allah istediğini vere
Kim bu canım senin olsun derse
Allah iyiliğini vere
Allah istediğini vere
Nazarlıklar takayım
Çok canları yakayım
Ortalara çıkayım
Dostlarımı dostlarımı coşturayım

Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Çekip Gitmeyecektin Gözüm
Albüm Yılı: 2015
Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısını Kim Söylüyor: Ferman Toprak
Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Buluş Gelegen
Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Buluş Gelegen
Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Burak Tekyaylar ve Fırat Özbaylar
Sevdiğimi Aldım Vere Vere Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Ferman Toprak Kimdir Ferman Toprak Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Türkü - Arabesk
Ferman Toprak'ın doğum tarihi: 30 Ocak 1975
Ferman Toprak'ın doğum yeri: Adana
Ferman  isminin anlamı:Emir, buyruk,tebliğ, tanrı buyruğu, hükümdar padişah tuğrasını taşıyan yazılı emir.
Ferman ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ferman Toprak'ın Burcu: Kova