04 Temmuz 2016

Tarkanın Söylediği Islak Daha Islak Öp Beni Ne Olursun Şarkısının Sözleri Kimin?

tsm ıslak daha ıslak öp söz müzik kimin
Islak Daha Islak Öp Beni Sözü Sözleri
Tarkanın Şarkısı Islak Daha Islak Öp Beni Söz Müzik Kimin?

Islak Daha Islak Öp Beni Sözlerinin Tamamı
Islak, daha ıslak öp beni ne olursun
Dudaklarında öpüşlerin en çılgını
Söndür içimdeki o büyük yangını
Yaklaş ki kalbim dudaklarında vursun
Islak, daha ıslak öp beni ne olursun
Bahar yağmurlarıyla, meltemle öp
Arzularla, sevgilerle, özlemlerle öp
Yaklaş, bütün korkulardan uzak öp beni
Öp beni öp beni öp beni ne olursun

Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısı Hakkında Bilgi
Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısını Kim Söylüyor: Tarkan
Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ümit Yaşar Oğuzcan
Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Rüştü Şardağ
Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısının Aranjörü Kim: -
Islak Daha Islak Öp Beni Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Hitt Müzik

Tarkan Hakkında Kısa Bilgi
Tarkan'ın doğum tarihi:  17 Ekim 1972
Tarkan'ın doğum yeri: Almanya Alzey
Tarkan'ın isminin anlamı: İslâm tarihinden önce verilen vekil bey vezir gibi sanlar, Ayrıcalıklı saygın kişi.
Tarkan'ın burcu: Terazi