19 Temmuz 2016

Sezen Aksunun Namus Sözleri Kimin?

sezen aksu şarkısı namus söz müzik kimin
Namus Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Namus Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Namus Sözleri
Aradım yıllardır seni her yerde
Bir türlü karşıma çıkmadın namus
Nihayet bir yerde rastladım ama
Utançtan yüzüme bakmadın namus

Yaklaşıp yanına dedim nerdesin
Dedin ki yorulma gelmiyor sesin
Gayretleri boşa gitti herkesin
Kimseyi yanına sokmadın namus

Fazilet dediğin meğer masalmış
Namuslu görünmek kimlere kalmış
Zenginmiş, fakirmiş, halkmış, kralmış
Gördüm ki kimseyi takmadın namus

Hadi yandan
Hadi hadi yandan

Ben senden ne saray ne ev istedim
Seni sevenleri sen sev istedim
Kıvılcım aradım alev istedim
Bir tek mumu bile yakmadın namus

Azizken gözümde sudan ekmekten
Yoruldum uslu dur yapma demekten
Yüzyıllardır namussuzluk etmekten
Bir türlü uslanıp bıkmadın namus

Namus Şarkısı Hakkında Bilgi
Namus Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Namus Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ümit Yaşar Oğuzcan
Namus Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Arto Tunç
Namus Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Onno Tunç
Namus Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Coçkun Plak

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç