19 Temmuz 2016

Sezen Aksunun Güllerim Soldu Sözleri Kimin?

sezenin güllerim soldu şarkı sözleri
Güllerim Soldu Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Güllerim Soldu Kaldırımlarda Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Güllerim Soldu Sözleri
Güllerim soldu kaldırımlarda
Gonca yüklü dallarıma ayaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım

Bir tek sana güvenmiştim
Öncem yoktu, sonram yoktu
Soyundum, sevinç giyindim
Sevinmek sanki bir suçtu

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Güllerim soldu kaldırımlarda
Gonca yüklü dallarıma ayaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım

Bir tek sana güvenmiştim
Öncem yoktu, sonram yoktu
Soyundum, sevinç giyindim
Sevinmek sanki bir suçtu

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Güllerim Soldu Şarkısı Hakkında Bilgi
Güllerim Soldu Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Güllerim Soldu Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Güllerim Soldu Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Güllerim Soldu Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Onno Tunç
Güllerim Soldu Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Coçkun Plak

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç