10 Temmuz 2016

Serkan Kayanın Söylediği Kalbim Senin Hala Şarkısının Sözleri Kimin?

serkan kaya albüm şarkıları sözleri şarkı sözleri
Kalbim Senin Hala Sözü Sözleri
Serkan Kayanın Şarkısı Kalbim Senin Hala Bilmelisin Söz Müzik Kimin?

Serkan Kaya Kalbim Senin Hala Sözleri
Bir gün olur da beni anarsan eğer
Beni en sevdiğin hatıralarınla an emi
Vazonda çiçekler bir bir solunca
Sana verdiğim gülleri hatırla emi

Sen insanın başına gelecek
En güzel şeysin bilmiyorsun
Bütün belalarım senin gibi tatlı
Dilerim senin gibi güzel olsun

Kalbim senin hala bilmelisin
Yüreğimde yazılmış silinmezsin
Öyle bağlanmışım ki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Kalbim senin hala bilmelisin
Yüreğimde yazılmış silinmezsin
Öyle bağlanmışım ki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Bir gün olur da beni anarsan eğer
Beni en sevdiğin hatıralarınla an emi
Vazonda çiçekler bir bir solunca
Sana verdiğim gülleri hatırla emi

Sen insanın başına gelecek
En güzel şeysin bilmiyorsun
Bütün belalarım senin gibi tatlı
Dilerim senin gibi güzel olsun

Kalbim senin hala bilmelisin
Yüreğimde yazılmış silinmezsin
Öyle bağlanmışım ki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Kalbim senin hala bilmelisin
Yüreğimde yazılmış silinmezsin
Öyle bağlanmışım ki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Kalbim Senin Hala Şarkısı Hakkında Bilgi
Kalbim Senin Hala Şarkısını Kim Söylüyor: Serkan Kaya
Kalbim Senin Hala Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Serkan Kaya
Kalbim Senin Hala Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Serkan Kaya
Kalbim Senin Hala Şarkısını Aranjörü Kim:
Kalbim Senin Hala Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Poll Production

Sanatçı Serkan Kaya Kimdir Serkan Kaya Hakkında Kısa Bilgi
Serkan Kayanın doğum tarihi: 24 Temmuz 1977
Serkan Kayanın doğum yeri: Sivas
Serkan isminin anlamı: Asil soydan gelen, soylu kan, başkan.
Serkan Kayanın Burcu: Aslan