19 Temmuz 2016

Selma İstanbullunun Sana Gelmek İstiyorum Dizim Tutmuyor Sözleri Kimin?

selma istanbullu hem hastayım hem çok sarhoş sözleri
Sana Gelmek İstiyorum Sözleri
Selma İstanbullunun Söylediği Sana Gelmek İstiyorum Dizim Tutmuyor Sen Gelsen Ne Olur Söz Müzik Kimin?

Selma İstanbullu Sana Gelmek İstiyorum Sözleri
Sevgilim bu çilem neden bitmiyor
Sevgilim bu çilem neden bitmiyor
Ne kadar içsemde efkâr gitmiyor
Ne kadar içsemde efkâr gitmiyor

Sana gelmek istiyorum dizim tutmuyor
Sana gelmek istiyorum dizim tutmuyor
Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Çok özledim ah çok özledim

Sanmaki sevgilim sana dargınım
Sanmaki sevgilim sana dargınım
Ben sana yürekten candan vurgunum
Ben sana yürekten candan vurgunum

Hem hastayım hem çok sarhoş hemde yorgunum
Hem hastayım hem çok sarhoş hemde yorgunum
Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Çok özledim ah çok özledim

Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Sen gelsen ne olur
Çok özledim ah çok özledim

Sana Gelmek İstiyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
Sana Gelmek İstiyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Selma İstanbullu
Sana Gelmek İstiyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Sana Gelmek İstiyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:
Sana Gelmek İstiyorum Şarkısını Düzenlemesi Kimin: 
Sana Gelmek İstiyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi:

Sanatçı Selma İstanbullu Kimdir Selma İstanbullu Hakkında Kısa Bilgi
Selma İstanbullunun doğum tarihi: Bilinmiyor
Selma İstanbullunun doğum yeri: Bilinmiyor
Selma isminin anlamı: Barış içinde olma, huzur, erinç, güzel, hoş kadın.
Selma ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Selma İstanbullunun Burcu: Bilinmiyor

Sanatçı Selma İstanbullu 1975 li yıllarda belkide daha öncesinde çok fazla dinlenen, çok popüler olan bir sanatçıydı. Kendisinden uzun yıllar haber alınamamış olmasına rağmen bir web sitesinde yayınlanan yorum dikkatimi çekmişti. Sanatçı Selma İstanbullu hakkındaki yayına o internet sitesine kişi Sanatçı Selma İstanbullu'nun halası olduğunu ve hayatta oldunu yazmıştı. Bilmem artık ne kadar doğru veya ne kadar yanlış.
Bildiğimiz bir şey varsa o dönemlerde bende çok fazla Sanatçı Selma İstanbullu dinlerdim. Sesini ve yorumu beğendiğim bir ses sanatçısıdır. Sanatçı Selma İstanbullu'ya sevgilerimizi ve saygılarımızı sunuyoruz.