05 Temmuz 2016

Rafet El Romanın Söylediği Suç Bendemi Şarkısının Sözleri Kimin?

rafet el roman suç bendemi sözü sözleri
Suç Bendemi Sözü Sözleri
Rafet El Romanın Şarkısı Suç Bendemi Söz Müzik Kimin?

Rafet El Roman Suç Bendemi Sözleri
Belki yalandı bilemem inanasım var
Seninle aşkı yaşayasım var
Özlüyorum ah her şeyini
Anlamadım bütün suç bende mi?
Çekemem derdini nazını dedim
Giderken rahattı kafam için
Bırak değmiyor üzülmeye
Unuturum geçer öylece
Gün olur gelir bir boşluğu
Düşer gönlüme ah yokluğu
Bitti deyip inan bitmiyor
Geçer sandığım geçmiyor
Şimdi yalanlarına inanasım var
Sorunlarına katlanasım var
Özlüyorum ah her şeyini
Anlamadım bütün suç bende mi?
Şimdi yalanlarına inanasım var
Seninle aşkı yaşayasım var
Özlüyorum ah her şeyini
Anlamadım bütün suç bende mi?
Dilimden düşer hece hece
Uykularım kaçar her gece
Alışırım demek yetmiyor
O aklımda hep çıkmıyor
Gün olur gelir bir boşluğu
Düşer gönlüme ah yokluğu
Bitti deyip inan bitmiyor
Geçer sandığım geçmiyor
Şimdi yalanlarına inanasım var
Sorunlarına katlanasım var
Özlüyorum ah her şeyini
Anlamadım bütün suç bende mi?
Şimdi yalanlarına inanasım var
Seninle aşkı yaşayasım var
Özlüyorum ah her şeyini
Anlamadım bütün suç bende mi?
Şimdi senin her şeyini her anı
Yaşanan her zamanı özlüyorum
Özlüyorum
Şimdi yalanlarına inanasım var
Sorunlarına katlanasım
Koklayasım var öpesim her yerini
Anlamadım ki bütün suç bende mi?

Suç Bendemi Şarkısı Hakkında Bilgi
Suç Bendemi Şarkısını Kim Söylüyor: Rafet El Roman
Suç Bendemi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Rafet El Roman, Özgür Yedievli
Suç Bendemi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Rafet El Roman
Suç Bendemi Şarkısını Düzenleyen Kim:
Suç Bendemi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Rafet El Roman Hakkında Kısa Bilgi
RafetEl Roman'ın tam adı: Rafet Yaşdut
Rafet El Romanın doğum tarihi: 25 Ağustos 1968
Rafet El Romanın doğum yeri: Edirne Havsa
Rafet isminin anlamı: Acıma, Esirgeme, Merhamet etme.
Rafet El Romanın Burcu: Başak