27 Temmuz 2016

Murat Dalkılıçın Söylediği Ben Bilmem Şarkısının Sözleri Kimin?

murat dalkılıç ben bilmem söz müzik kimin şarkısı
Ben Bilmem Sözü Sözleri
Murat Dalkılıçın Şarkısı Ben Bilmem Oyun Oynama Hiç İstemem Söz Müzik Kimin?

Murat Dalkılıç Ben Bilmem Sözleri
Yadırganacağı belliydi o tenin çocuğum
Aldandığın rengarenk kokusu onun

Evet akıl hesap yaparmış
Kader de gülermiş ya
Nasıl güldüysem orda
Kader olarak işte ben karşınızda

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin
Bir evvel

Ben bilmem ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin
Bir evvel

Ben Bilmem Şarkısı Hakkında Bilgi
Ben Bilmem Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Dalkılıç
Ben Bilmem Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Dalkılıç
Ben Bilmem Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Murat Dalkılıç
Ben Bilmem Şarkısını Aranjesi Kimin: Öğünç Başara
Ben Bilmem Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bedran Güzel
Müzik Şirketi: Poll Pruction

Sanatçı Murat Dalkılıç Kimdir Murat Dalkılıç Hakkında Kısa Bilgi
Murat Dalkılıçın doğum tarihi: 7 Ağustos 1983
Murat Dalkılıçın doğum yeri: İzmir
Murat Dalkılıç isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Dalkılıçın Burcu: Aslan