08 Temmuz 2016

Mabel Matizin Söylediği Ahu Şarkısının Sözleri Kimin?

mabel matiz ahu sözleri
Ahu Sözü Sözleri
Mabel Matizin Şarkısı Gözleri Göz Değil Ahu Söz Müzik Kimin?

Mabel Matiz Ahu Sözleri
Yandı gönül gördüm en ahı
Gözleri göz değil ahu
Şaştı dalımda çiçeğim heyhat
Ben yoruldum yaz günahı
Yaz gidip güzden dönerken
Tez vuruldum ah gülerken
Şimdi tüm yollar hayırsız
Har büyür halim direnmez
Çal beni, çal gecem günüm, karışalım
Çağırıp kadehlere baharı
Al senin olsun en sarı yazlarım
Sarılıp da bir daha ayrılmamalı
Ah yaşım genç delikan
Düştüm kaldım perişan
Aşk bürür ruhumu
Meylere kulum en başından

Ahu Şarkısı Hakkında Bilgi
Ahu Şarkısını Kim Söylüyor: Mabel Matiz
Ahu Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Mabel Matiz
Ahu Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Mabel Matiz
Ahu Şarkısını Aranjörü Kim:
Ahu Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Mabel Matiz Hakkında Kısa Bilgi
Mabel Matiz'in Gerçek Adı: Fatih Karaca
Mabel Matizin doğum tarihi: 31 Ağustos 1985
Mabel Matizin doğum yeri: Mersin Erdemli
Mabel isminin anlamı:  Kumral Ada Mavi Tuna romanında yer alan "Tuna" karakterinin takma adı "Mabel" ve çok sarhoş, düşkün kimse anlamlarına gelen eski Yunanca kökenli kelime matizin birleşiminden oluşur.
Mabel Matizin Burcu: Başak