23 Temmuz 2016

Can Bonomonun Söylediği Hikayem Bitmedi Şarkısının Sözleri Kimin?

can bonomo hikayem bitmedi sözleri müziği kimin
Hikayem Bitmedi Sözü Sözleri
Can Bonomonun Şarkısı Hikayem Bitmedi Söz Müzik Kimin?

Can Bonomo Hikayem Bitmedi Sözleri
Bir hikayem var
Bir hikayem bitmedi
Yorgandan yastıktan
Kokusu gitmedi

Yaz bana ne yazarsan yaz doktor
Ağladım ağlamaklar yetmedi

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor

Hava kapanır eser batıdan
Bir çocuk evine döner yatıdan
Soy beni sol baştan soy doktor
Al beni kurtar bu sıkıntıdan

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor

Bitince kara kışlar
Ulaşır ona mektubumla kuşlar
Dinince yakarışlar
Belki de yeni bir ömür başlar

Hikayem Bitmedi Şarkısı Hakkında Bilgi
Hikayem Bitmedi Şarkısını Kim Söylüyor: Can Bonomo
Hikayem Bitmedi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Can Bonomo
Hikayem Bitmedi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Can Bonomo
Hikayem Bitmedi Şarkısını Düzenlemesi Kimin: 
Hikayem Bitmedi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik

Sanatçı Can Bonomo Kimdir Can Bonomo Hakkında Kısa Bilgi
Can Bonomonun doğum tarihi: 16 Mayıs 1987
Can Bonomonun doğum yeri: İzmir
Can isminin anlamı: Ruh, hayat, güç, kuvvet, hayatiyet, dirilik, gönül, yakın dost, çok sevilen arkadaş, kişi, fert, sevgili,tarikatlarda hitap şekli.
Can ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Can Bonomonun Burcu: Boğa