29 Temmuz 2016

Berkayın Söylediği Uygun Adım Şarkısının Sözleri Kimin?

berkay uygun adım sözleri
Uygun Adım Sözü Sözleri
Berkayın Şarkısı Uygun Adım Söz Müzik Kimin?

Berkay Uygun Adım Sözleri
Geçer
Ben olsaydım matem tutmaz
Karalar bağlamaz illa bir hayra yorardım

Neden
Böyle ağlarsın kendin düştün
Kendin kalk desturla şahlanacaksın
Yanlış anlama maksat seni öldürmek değil haşa
Hayatımın kadim tünelindesin yalnızca

Kaldır kafanı
Bak seni çağıranlar var burada
Bu yolun sonunda
Meşhur efsaneyi hatırladın mı?

Şişt yaylan bakalım
Malum ışığın geldiği yöne doğru
Tatlım hazırsın
Marş marş marş marş marş uygun adım

Kaldır kafanı
Bak seni çağıranlar var burada
Bu yolun sonunda
Meşhur efsaneyi hatırladın mı?

Şişt yaylan bakalım
Malum ışığın geldiği yöne doğru
Tatlım hazırsın
Marş marş marş marş marş uygun adım

Geçer
Ben olsaydım matem tutmaz
Karalar bağlamaz illa bir hayra yorardım

Neden
Böyle ağlarsın kendin düştün
Kendin kalk desturla şahlanacaksın
Yanlış anlama maksat seni öldürmek değil haşa
Hayatımın kadim tünelindesin yalnızca

Kaldır kafanı
Bak seni çağıranlar var burada
Bu yolun sonunda
Meşhur efsaneyi hatırladın mı?

Şişt yaylan bakalım
Malum ışığın geldiği yöne doğru
Tatlım hazırsın
Marş marş marş marş marş uygun adım

Kaldır kafanı
Bak seni çağıranlar var burada
Bu yolun sonunda
Meşhur efsaneyi hatırladın mı?

Şişt yaylan bakalım
Malum ışığın geldiği yöne doğru
Tatlım hazırsın
Marş marş marş uygun adım

Kaldır kafanı
Bak seni çağıranlar var burada
Bu yolun sonunda
Meşhur efsaneyi hatırladın mı?

Şişt yaylan bakalım
Malum ışığın geldiği yöne doğru
Tatlım hazırsın
Marş marş marş uygun adım

Uygun Adım Şarkısı Hakkında Bilgi
Uygun Adım Şarkısını Kim Söylüyor: Berkay
Uygun Adım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Dalkılıç
Uygun Adım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Murat Dalkılıç
Uygun Adım Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Volga Tamöz
Uygun Adım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Nihat Odabaşı
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik

Sanatçı Berkay Kimdir Berkay Hakkında Kısa Bilgi
Berkay isminin anlamı: Sağlam, Kuvvetli, Katı, Sert, Şiddetli, Hızlı, Arı, Orman, Şimşek, Yaprak.
Berkay Doğum tarihi: 29 Aralık 1981
Berkay'ın doğum yeri: Ankara
Berkay ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Berkay'ın burcu: Oğlak