25 Haziran 2016

Suadiyenin Söylediği Aşkça Beşiktaş Kime Ait?

beşiktaşkça kimin sözü
Suadiye Beşiktaşkça 2016
Siyahınla Beyazınla Herşeyimsin Kartal Sen Kim Yazdı Kim Söylüyor?

Aşkça Beşiktaş Sözlerinin Tamamı
Ona buna söz yok bundan sonra
Sorsun dursun el alem
Siyahınla beyazınla
Herşeyimsin kartal sen

Başarırsın dünden belli
Sahalarda kartal devri
Sana çarpan yüreklerde
Şampiyon kal sen temelli

Duymuyoruz kim ne derse
Hepsi boş laf ça ça ça
Çekemeyenler savrulsun
Sinsi sinsi yavaşça
Seviyoruz biliyoruz
Her ne derse el alem

Susuyoruz bundan sonra
Tek lisan beşiktaşKça
Tek lisanımız Aşkça
Tek yürek Beşiktaşça

 Aşkça Şarkısının Orjinal Halinin Sözleri
Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun el alem
Gel benimle sen de durma
Çoktan sevdim bir tanem

Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun el alem
Gel benimle sen de durma
Çoktan sevdim bir tanem

Bak bu kalbim dünden razı
Boş verirken naz niyazı
Kaderimde el yazınmış
Seviyorum diyen yazı

Bak bu kalbim dünden razı
Boş verirken naz niyazı
Kaderimde el yazınmış
Seninim ben diyen yazı

Duymuyoruz kim ne derse
Hepsi boş laf ca ca ca
Anlamayanlar savrulsun
Sinsi sinsi yavaşça

Seviyorum seviyorsun
Her ne derse el alem
Susuyoruz bundan sonra
Tek lisanımız aşkça

Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun el alem
Gel benimle sen de durma
Çoktan sevdim bir tanem

Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun el alem
Gel benimle sen de durma
Çoktan sevdim bir tanem

Sevdim öyle ben yalansız
Aşk gelirmiş hep zamansız
Bilmeyenler varsın gitsin
Duygular kalpte amansız

Sevdim öyle ben yalansız
Aşk gelirmiş hep zamansız
Bilmeyenler varsın gitsin
Duygular kalpte amansız

Duymuyoruz kim ne derse
Hepsi boş laf ca ca ca
Anlamayanlar savrulsun
Sinsi sinsi yavaşça

Seviyorum seviyorsun
Her ne derse el alem
Susuyoruz bundan sonra
Tek lisanımız aşkça

Duymuyoruz kim ne derse
Hepsi boş laf ca ca ca
Anlamayanlar savrulsun
Sinsi sinsi yavaşça

Seviyorum seviyorsun
Her ne derse el alem
Susuyoruz bundan sonra
Tek lisanımız aşkça

Seviyorum seviyorsun
Her ne derse el alem
Susuyoruz bundan sonra
Tek lisanımız aşkça

Aşkça Şarkısı Hakkında Bilgi
Aşkça Şarkısını Kim Söylüyor: Suadiye
Aşkça Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Deniz Erten
Aşkça Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Vaggelis Tountas

Sanatçı Suadiye Kimdir? Suadiye Hakkında Kısa Bilgi
Suadiye Ne Zaman Doğdu: 4 Mayıs 1991
Suadiye nerede doğdu: Karaman
Suadiye kökeni: Selanik
Suadiye isminin anlamı: Mutluluk
Suadiyenin burcu: Boğa
Suadiye'nin burcunun özellikleri: Boğa insanı; sorumluluklarını çok iyi bilir, insancıl yaklaşımları vardır, maddiyata düşkündür ve maddiyata önem verir, sanatla ilgilenmeyi sever ancak sanat onlar için sadece maneviyat değildir maddi yönü ilede ilgilenir. Doğaya hayrandır doğa ile ilgili her türlü aktivitelerde yer almak ister. Boğa burcu insanı çok sabırlıdır ancak bardağı taşıran nokta olurya hani, işte taşma noktasında boaların önünde asla durulmaz. Boğa insanı mantıkdan ziyade duygularını ön planda tutar. Boğa insanını sinirlendirmek kolay değildir onu sinirlendirmek çok çaba ister ama öfkelendiği andada boğa insanının karşısında kesinlikle durulmaz. Boğa burcu insanı çok güçlü bir karakterdir.