22 Kasım 2016

Erdem Yener in Söylediği Gece Şarkısının Sözleri Kimin?

Erdem Yener in Söylediği Gece Şarkısının Sözleri Kimin?
Gece Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gece Şarkısı Erdem Yener in Bu Gece Şarkısının Sözleri

Erdem Yener Gece Sözleri
Anladım bir rüya
Uykularımdan kaçış yok
İstersen gel bana
Kurtulayım bu şiddet fena
Bu gece yine de kendimi zorladım
Korkularımın içinde yüzdüm günlerce
Bu gece rüyalardan çıkardım seni
Ama sen kaldın içimde günlerce
Suskun bir hatıra
Ne yapsam da kaçış yok yine
Acısını gel sor bana
Kurtulayım bu şiddet fena

Gece Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Çıplak
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik
Gece Şarkısını Kim Söylüyor: Erdem Yener
Gece Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gürkan Kömürcü
Gece Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gürkan Kömürcü
Gece Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Gece Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bülent Baytek

Sanatçı Erdem Yener Kimdir Erdem Yener Hakkında Kısa Bilgi
Erdem yener in Tarzı: Rock, Alternatif (Güldür Güldür Show programında Hüseyin rolündeki oyuncu)
Erdem Yener in doğum tarihi: 8 Mayıs 1981
Erdem Yener in doğum yeri: Hatay
Erdem isminin anlamı: İyilik acıma alçak gönüllü yiğit ve doğru nitelikleri olan faziletli kişi.Maharet hüner, usta gemici, insanın ruhsal yetkinliği.
Erdem ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Erdem Yener in burcu: Boğa